måndag 28 februari 2011

Jag skulle skriva ett inlägg

Men så mycket annat har kommit i vägen. Jobb, sjukdom, slöhet.

Och nu, rea på underkläder.

Jag skulle ha skrivit ett inlägg om någonting annat än just dom här sakerna, någonting som inte direkt handlade om mig. Egot skulle få vila i ett inlägg i alla fall men så blev inte fallet.

Men jag ska skriva detta inlägg, bara inte just nu, just idag.

Den här veckan jobbar jag bara varannan dag och inte fulla dagar förrän i helgen så jag kommer att få tid, men det är ju så mycket annat som kommer i vägen.

Jag ska skriva detta inlägg, för det handlar om någonting som jag verkligen vill skriva om, någonting som jag vill berätta för er som jag knappast tror att ni vet någonting om, någonting spännande, men det får bli en annan dag.

Så jag skriver ingenting mer om det idag, för att dels hålla spänningen uppe ett tag till, men mest för att jag ska hinna iväg och köpa mig lite nya underkläder på rean innan jag börjar jobba.

På återseende,

Inga kommentarer: