onsdag 2 mars 2011

Jag vill jag vill jag vill

Ååh, vilket stort sug efter att resa iväg jag fick nu just idag då. Vill iväg!

Just nu så drömmer jag om att åka iväg "over the pond" som dom säger här. Amerika´t alltså, LA för att det är sommar och värme där nu, NY för att jag såå gäärna vill åka just dit.

Men men, en sån resa ingår inte i min semesterkassa just nu, ej heller passar det in i livspusslet som det är nu, jag har ju just flyttat hit och har fortfarande iaf 3 månader kvar på jobbet.

Men efter det, om mitt kontrakt inte blir förlängt och min Sverigelängtan inte är för påträngande, då kanske...

I övrigt så ska jag ha tvättdag imorgon, det betyder alltså att jag inte kan gå iväg och träna då jag bara har ett set träningskläder och ett badlakan, så då kommer jag sätta mig ner och pilla på ett inlägg som jag snackade om tidigare. Det blir nog ett långt inlägg, så jag funderar på att göra en serie istället, för annars kommer ni inte få se röken alls av mig dom närmaste veckorna, på tok för mycket info som ska med liksom.

Alltså, imorgon då kanske, får vi se om jag släpper första delen i detta ämne, om ni har tur då.

Nu, godnatt!

Inga kommentarer: