söndag 13 februari 2011

Söndagsirritation

Hur jävla svårt ska det vara att förstå att ett smakprov inte betyder "ta och fyll en hel tallrik med bitar"?

Den lilla tallriken med småbitar är där för att så att säga visa vilken som är "Månadens muffins", så man kan prova litegrann, inte för dom som är för jävla snåla för att köpa en.

Och då det är stängt så har man stängt! Inte: Näe, vi bara låtsas att det är stängt, kom in ni bara, slå er ner och ska det vara en kaffe? Vi ska ju ändå vara här och städa hela natten, så stressa inte härifrån.

Det är säkert hundra saker till jag irriterar mig på, det är det jämt, men nu har jag fått rasa lite iaf. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova, imorgon ska man ju upp igen och göra sin sjätte arbetsdag i rad, och som pricken över i så ska jag jobba precis hela dagen i det lilla cafét, så det blir väl en 11timmars-dag.

Tjo!

Inga kommentarer: