onsdag 12 oktober 2011

Alltså nu har jag gått in och kollat på min blogg ett par gånger sen jag ändrade den. Inte skrivit, utan bara gått in för att se den från ert håll, och nä. Det här går fan inte.

Det ser förjävligt ut, förlåt mig.

Fattar inte vad jag tänkte med, jag ska fixa det här. Lovar.

Men just nu har jag träningsvärk i magen sen igår, och så ska jag snart äta lite mellanmål i form av nyinköpt proteinpulver(vit choklad-smak) blandat med pyttelite vatten som en kräm, till det blir det kanske ett äpple eller nåt, har inte bestämt mig än.

Sen ska jag jobba i nio timmar.

Men efter det! Eller vänta...Efter det blir det natt och efter det som bekant morgon och jag ska ha förmiddagspass åtta timmar till sen måste jag ta mig till gymmet...

Ok, kanske inte blir någon ändring det närmaste dygnet men så fort som möjligt.

Är det lugnt? Bra! Då Syns vi här igen om ett par dagar.

Inga kommentarer: