torsdag 27 oktober 2011

Nya höstkläder, nytt jobb?

Alltså jag vet inte om ni har hört eller sett någonting om hur dom senaste dagarna har varit här i Irland, men ett tips är att gå in på youtube, sök på bla Dublin floods, Dundrum shopping centre och liknande, så får ni iaf ett hum av hur vi hade det i måndags.

Och så kan vi alla enas om, att ifall någon får för sig att klaga på att regnar mycket i framtiden, så är det bara att säga till den personen att hålla käften=)

Men men, nu har det mesta torkat upp iaf, som tur är.

Jag var ju som sagt ner till centrum för att handla en ny höstjacka, och här har ni alltså resultatet

Tadaa!

Kan inte bestämma mig för ifall det är plommon- eller vinröd, men snygg är den! Älskar huvan, lite rödluvan-stuk på den=)


Det smög med ett till plagg med måste erkännas, en stor, tjock, virkad sak som jag hitta på H&M, går att använda som tröja eller klänning. Kan man inte annat än älska höstkläder?


Nåja, nog om det, nu till någonting annat kul som hänt idag.

En kille som jobbar i centrat, frågade mig för någon vecka sedan vad jag tyckte om att köra lastbil på is, ni vet, "iceroadtrucking", och då svarade jag att det vore jävligt häftigt att få pröva på någon gång, om man fick chansen till det.

Och gissa vad? Grabbjäveln frågade inte det bara för att, utan han känner en kille som kör sånt, och idag undrade han ifall han skulle kolla upp och fixa en intervju för mig med den här killen.

!!

Visserligen så tror jag inte att jag har tillräckligt med erfarenhet men tänk om? Det skulle vara i norra Kanada då isåfall.

Fyfan vad coolt ändå, att få pröva på något sånt...

Eller vad tror ni om det?

Inga kommentarer: