söndag 30 oktober 2011

Orkar inte

Jag har helt enkelt inte engagemanget till att sitta här och leta efter bakgrunder, ställa in teckensnitt och välja färger som ser snyggt ut. Det är inte min kopp te alltså.

Dessutom föredrar jag kaffe så vi skiter i det här nu. Nu får det se ut såhär, en bit brun kartong eller vad fan det nu ska föreställa och väldans anonym blev resultatet.

Ja, alltså jag tänkte byta bild, men min dator har varit väldigt deprimerad och orkeslös den senaste veckan och gett upp vid minsta lilla ansträngning utöver det normala så jag har överfört alla mina grejer som jag velat ha kvar till ett usb-minne, och just nu orkar jag inte plocka fram det och hålla på och leta efter en bild.

Så det får vara, ni vet ju hur jag ser ut så what's the point.

Men jaja, jag är glad att den här veckan är över nu faktiskt, det har då nämligen inte varit min bästa vecka i livet ska erkännas.

Den började ju med översvämning och skit som ni minns, sen fick jag jobba på min lediga dag(men fick lördagen ledig så ska inte klaga), min dator börjar ge upp hoppet om livet, jag har haft sönder fyra - jag upprepar, FYRA - hörlurar och är nu inne på mitt femte par som jag fick köpa idag. Hoppas den håller ett litet längre tag i alla fall. Har bråkat med en arbetskamrat och eftersom jag är outsidern och den som jobbat kortast tid av oss, så kan ni ju förstå vems sida dom andra tjejerna är på. Förhoppningsvis så går det över snart, men för tillfället är jag lite rädd för att anmärka på någonting som hon gör, och eftersom hon faktiskt är lite av en slarver, kan ni nog förstå vilket dilemma jag har. Jobbigt, dessutom tror jag att jag gått och blivit kär med och det kunde ju inte ha kommit lämpligare.

Fyfan alltså ni ser ju hur det ser ut, inga pengar från Frankrike har jag fått heller så det går bara utför här ska ni veta.

Men, vad skönt att det är söndag alltså, och snart kan jag gå och sova med så den här skitveckan kan ta slut. Så tar vi nya friska tag imorgon.

Inga kommentarer: