torsdag 23 juni 2011

Ring mig inte, för jag svarar ändå aldrig

Jag är ledig idag, och ville gärna fortsätta vara så, därav så svarade jag inte då jag såg att jobbet ringde mig för någon timme sen.

Jag har jobbat i sju dagar sträck, låt mig få en dag ledig för sjutton!

Antar att det inte var så viktigt eftersom dom inte ringde upp igen. Nåja.

Lägger upp lite bilder, eftersom jag nu tänkte sätta igång och streama en film och därför inte vill sitta och försöka vara smart och rolig om vad jag har pysslat med idag.

En del dagar måste man faktiskt ta en paus från det mesta, och idag tar jag en paus från precis allt. Varsågoda.



Present från Malin och Jossan, ifall jag skulle komma bort.


Sen en bild från förra veckan, då jag hade besök av två vänner från Sverige, vi gick självfallet på Guinness och Jameson, på Jameson fick jag ett certifikat efter att ha druckit whiskey. Det ni, det är det inte alla som lyckas med.



Bildbevis på att jag druckit alkohol mitt på dagen. Och blivit belönad för det!



Här är en bild från där jag bor, brukar springa på den här vägen och idag tog jag den ner till centrum för att gå och byta ut lite grejer jag handlade häromdagen som inte satt bra.

Solen skiner, som ni ser.

Här är två av plaggen som jag handlade häromdagen och gissa storleken på dom där byxorna.

Försök.

Nä, ok då. Dom är 36:or. Precis, inget skrivfel här inte, TrettiJÄVLASex! När hade man det liksom, högstadiet?

Blev så paff då jag provade dom att jag köpte dom av bara farten, trots att jag aldrig bär såna där byxor i vanliga fall. Kosta ju bara €8 också så.

Tröjan köpte jag med, och det här är ju också ett plagg som jag aldrig använder, en vanlig tunn långärmad baströja. Tror att det finns ett helt bord minst med såna här tröjor i varje klädaffär och jag går alltid och kollar på dom, prövar dom, vill ha dom. Priset brukar aldrig vara så högt på såna tröjor heller har jag för mig, den där gick på €6 tror jag, eller €8.

Varför har jag inte köpt såna förr egentligen? Hur skön som helst är den med. Knepigt det där.

Så, det var det om detta. Nu ska jag försöka kolla på film. Hörs!

Inga kommentarer: