söndag 1 maj 2011

08.20

Klockan är tjugo över åtta söndagen den 1a maj. Jag har varit vaken sen sju. Medvetet vill säga, min hyresvärd åkte som vanligt till jobbet strax innan fem och så har jag legat och haft nackspärr halva natten tror jag.

Har inte så mycket att göra just nu måste jag erkänna, jag har redan kollat bloggarna jag följer, inte så mycket uppdaterande sen igår kväll faktiskt, ätit frukost, kollat mail och facebook. Så vad finns kvar att göra?

Klockan tio öppnar mitt gym så jag ska gå dit tills dess, imorgon så är det ju "Bank holiday" här så jag är ju självklart ledig (den enda dagen som man faktiskt tjänar riktiga pengar att jobba på) och jag antar att gymmet inte har öppet som en vanlig måndag eftersom ingenting annat är det.

Så ska passa på att gå idag istället ja. Så ser dagen ut. Börjar jobba först 15 så har ju som några timmar att fördriva.

Så varför har jag klivit upp såhär jäkla tidigt, då jag ändå inte har någonting att göra? Det tänkte jag ta och förklara i ett senare inlägg, med lite andra uppdateringar. Ska bara komma ihåg det också.

Kanske ska läsa lite nättidningar då? Se vad som hänt i världen...
Hörs.

Inga kommentarer: