söndag 20 november 2011

Hähä

Det är såhär man ser ut efter 55minuters joggtur. Var ute igår kväll och blev lika paff, förvånad och stolt som förra veckan. Visst är jag snygg?haha

Annars så lunkar allting på, man märker av att det börjar närma sig jul här, dom spelar typ enbart julsånger i köpcentret nu och det är mer folk i rörelse än vanligt. Börjar bli smått less på julsångerna nu, med tanke på att dom spelar samma 3-4 låtar, men olika versioner och med olika artister så man har blivit bra mättad på dom.

Var till den lokala tatuering-och piercingstudion här i byn igår med, för att få lite råd om min dermal på bröstet. Tycker inte att den verkar läka riktigt och så, men hon sa att det var fullt normalt, dom är sådär tydligen. Och dom håller inte så väldigt länge heller, inte som andra vanliga piercingar, utan efter 3-5 månader så brukar dom börja vandra ut av sig själv, eller krångla för mycket så att man måste ta ut dom.

Och det är ju 3 månader sen jag gjorde mina nu så...Tråkigt är det. Lite väl dyrt för att räcka så kort tid med tycker jag med men, så går det väl om man inte pluggar på innan man gör sånt här.

Men än så länge så sitter dom där dom ska göra, och hon föreslog att jag skulle sköta om dom som vanligt, så att dom håller längre.

Nåja, så ser läget ut alltså, vi har fått in ett par nya tjejer på jobbet med, extrapersonal över jul och nyår misstänker jag. Men någon av dom kanske blir kvar längre, eftersom jag försvinner.

Herregud, vad tiden går fort! Känner mig nästan inte redo för det här egentligen....Vill ju nästan stanna här, men vill ändå väldigt gärna hem, men då föreställer jag mig inte att jag flyttar hem till Hudik, utan någon annanstans i Sverige, och sen kanske jag vill till ett tredje ställe...

Usch, hatar beslut!

Jag trivs ju ganska bra här, gillar jobbet, gillar gymmet jag går på, och han jag bor hos är väl ok, men det är ju inte tillräckligt. Jag vill ha något mer.
Sen om jag flyttar hem till Sverige, så vet jag inte alls om jag vill bosätta mig i Hudik igen, eller om jag vill flytta till någon annan stad, vad ska jag jobba med då?

Och så finns det ju självklart ett tredje alternativ, men eftersom jag har svårt nog som det är, så försöker jag att inte tänka så mycket på vad det kan vara.

Snurrigt jag vet, är ju virrig nog som det är, allra helst vid såna här tillfällen i mitt liv, då det är dags att bryta upp från det gamla och hitta nytt spår. Man vet ju aldrig vart man hamnar liksom.

Varför kan jag inte bara komma till ro någonstans för?

Nu ska jag sova i alla fall, ska kliva upp lite tidigare än vanligt imorgon så jag hinner gå till gymmet innan jobbet och så. Jobbar ju från 12 till stängning så kommer inte hem förrän efter åtta någon gång och ska jag gå till gymmet då så kommer jag inte hem och kan äta förrän runt elva eller så, och det är lite väl sent tycker jag. Mycket bättre att kliva upp tidigt istället. Godnatt!

Inga kommentarer: