lördag 2 juli 2011

Lördag igen, vad kul!

Sitter och väntar på att få gå till jobbet, men dom ringde precis och sa att det var väldigt lugnt, så jag börjar först klockan 12. Förhoppningsvis. Sen ska jag egentligen inte jobba till stängning idag heller så vi får helt enkelt se hur denna dag ter sig...

Soligt och varmt är det iaf.

För övrigt så har jag varit ledig två dagar i rad nu, ena dagen var jag på zoo och spenderade typ hela dagen nere i Dublin, den andra slappade jag mest bort, kollade på film och serier, True Blood har ju dragit igång igen!

Sen gick jag även och handlade en träningspryl, nu då jag bestämt mig för att inte förnya medlemskortet på gymmet utan istället träna hemma, så var det i alla fall en sak som jag var i starkt behov av, för att kunna göra någonting vettigt.

Det är även en pryl som är lätt, tar liten plats och som jag kan ta med mig hem igen. Dessutom var det billigare här än på sportaffärer hemma så jag såg då inga anledningar till att inte köpa den.

Ja, det är en sån jättegummiboll alltså. Pilatesboll tror jag det kallas på svenska.

Så nu då jag fick lite tid över så ska den invigas, och sen så får vi se om jag lägger ut lite bilder eller nåt ikväll. Från zoot då, inte bollen.

Inga kommentarer: