onsdag 13 juli 2011

Bilder. På en massa djur.

Har ju helt glömt bort att jag skulle lägga ut bilderna jag tog då jag var på zoo i förra veckan, så dom kommer nu istället, ett par av dom.
Det var ju inte som på zoo hemma i Sverige, utan här låg djuren på armlängds avstånd, och jag fick se praktiskt taget alla djur som fanns där, bortsett från ett par småfåglar men dom räknas ju inte.

Annars så har vi haft firmafest, grillning med lekar. Det var väldigt roligt men jag tog det lilla lugna då jag skulle upp tidigt och jobba dagen efter.
Tog med mig kameran då också men fick bara två bilder sen dog batteriet. Typiskt.

Nåja, så ser det ut i alla fall, köpt kläder har jag gjort med, precis vad jag behöver liksom.













Jag är verkligen inte bra på det här med ledigdagar alltså, vad ska man hitta på, solen skiner och det är varmt, men har noll fantasi här. Hjälp till litegrann tack.

Inga kommentarer: