måndag 4 juli 2011

Dagens outfit!


Från sängen!

Har lite långtråkigt idag, vaknade pigg som bara den klockan åtta och ska inte jobba idag överhuvudtaget, dessutom är det varmt och soligt så kan inte träna just nu heller, kommer ju att rinna bort och att springa är inte på kartan förrän ikväll då det blivit svalare.

Hade velat åka ner till stan för att kika efter lite kläder, vi ska nämligen ha firmafest på lördag med tema Hawaii och absolut ingenting andas söderhavsö i min garderob, men har inga småmynt så då måste jag först till någon affär och köpa någonting onödigt så att jag får småmynt och just nu känner jag inte för det, speciellt då jag inte vet om jag ens kommer att hitta någonting på stan idag heller så...Ja.

Så ser det ut idag, fint väder och ledig med ingenting på schemat, ska försöka att inte spendera hela dagen på arslet bara.

Hörde att ni har det lite blött hemmavid, sådär översvämningsvarning och nytt orkanväder på ingång och så, kom ihåg stövlarna och paraply om ni ska ut, här har det inte regnat på fleera daagar, höhö.

Inga kommentarer: