tisdag 2 oktober 2012

P3, vad fan håller ni på med?

Brukar inte lyssna så mycket på svensk radio, men gör det idag och vad fan?! Vad håller P3 på med egentligen? Vad har hänt med deras program den senaste tiden?

Morgonpasset hann jag inte med, sen kommer något skumt program som heter PP3, har inte riktigt fått någon kläm på det än, efter det är det Christer och det är väl det enda som är som det alltid har varit men efter det. Komediprogrammet som kommer efter det, vad är deras deal egentligen?

Carpe fucking diem. Så jävla värdelöst.

På kvällarna så sänder dom Verkligheten, ett dokumentärprogram och jag har aldrig hört någonting intressant därifrån.

Jag saknar Vaken, men det sänds ju under natten och då sover jag ju, men minns då jag körde natturer då var det riktigt bra, enda som höll mig vaken en del nätter.

Näe P3, era komediprogram var bättre förr, det här ni sänder nu borde ni slopa fort som fan.

Inga kommentarer: