onsdag 10 oktober 2012

Näe hörni, nu skulle jag egentligen ha tagit mig i kragen och gjort någonting vettigt av den här dagen eller nåt, men jag anser att det räcker med att jag klivit upp, fått på mig kläder, tvättat och tumlat två maskiner kläder och både satt igång och tömt diskmaskinen. Lagat mat har jag gjort också, omelett/äggröra blev det.

Varför blir det alltid så? Man går in med intentionen att det ska bli en svullig omelett med massor att götta i, men så ska den överföras från pannan till tallriken... Och hela skiten sitter fast i botten. Äggröra it is then.

Bara jag som har detta problem eller?

Nämen jag ska faktiskt göra någonting mer av denna dag, ska nämligen gå till frisören och se om jag har turen på min sida och hon kan klämma in mig idag redan. Fast hur ofta har man sån tur då man verkligen behöver det?

Nåväl.

Sen åker jag och semestrar litegrann i grannlandet ett par dagar. Imorgon bitti far jag över till London och stannar där tills lördag, vad jag ska hitta på där kanske jag ska ta och kolla upp idag med ja. Har några idéer men måste kolla upp adresser och skit, för London är tydligen stort?

Så ja, vi höres väl till helgen då, eller nästa vecka mest troligt. Ha det fint.

Inga kommentarer: