onsdag 13 april 2011

Vad jag gör om dagarna

Så har jag hittat tillbaks hit nudå igen, det var inte igår må jag säga.

Men det blir ju såhär då jag inte känner att det finns någonting att berätta, jag håller käften helt enkelt. Onödigt att ta en massa plats då det inte kommer någonting vettigt ur mig.

Det har väl just inte hänt någonting som är värt att nämna heller skulle jag tro. Jag jobbar, tränar, äter, sover. Och börjar om. Vardagslivets lunk som vi alla känner av, vid något (eller många) tillfällen i livet.

Så jag tänkte dela med mig en bild från ett av dessa tillfällen av vardag, det här gjorde jag tidigare idag som mellanmål, det är en havregrynskaka med persika. Blev väldigt gott, och mättande.


Stekte även upp en typ av kakor på svarta bönor och lök, men den bilden försvann någonstans mellan kameran och datorn, och jag orkade inte gå ner till köket och göra om hela proceduren, kanske tar jag en bild senare, då jag ska äta dom. Får se om jag kommer ihåg det.

Eller så kanske bilden inte orkar gömma sig längre, och dyker upp här på kvällskvisten igen, man kan ju alltid hoppas på att tekniken fungerar så.

Men nu så är det dags att gå till gymmet, och vardagen rullar vidare.

Inga kommentarer: