fredag 28 september 2012

Suuck

Sitter och letar efter motiv för nästa tattoosession. Letar efter en dödskalle, svalor och tärningar. Plus lite annat som ska lyckas fylla ut hela mitt lår.

Fyy satan vad svårt det är att hitta någonting snyggt!

Vet typ vad jag vill ha, men att hitta någonting liknande eller ens ett motiv som jag gillar är ju inte det enklaste.
Det här kommer ju att bli den största delen med på min sleeve så den måste ju så att säga vara extraordinär.

Tatueraren frågade ifall jag kunde tänka mig en tibetansk dödskalle, men jag tror inte det efter att ha sökt lite bilder på såna, vill ha en mer naturtrogen, enkel så att säga. Vill inte ha en "sugar skull", eller "girly skull".

Sen hittade jag ett motiv, med en dödskalle i black and grey, med en kniv igenom och ett band som går rätt över med texten "death before dishonor" som jag gillar, men vet inte hur pass bra den kommer att passa ihop med resten av designen.

Sen föreslog han att det skulle sitta en uggla på skallen...Hmm, vet inte riktigt än vad jag tycker om den idén. Får ta och skicka iväg ett mail till han med dom få bilderna som jag har hittat som jag gillar och fråga han vad han tycker. Nåja.

Sen kollade jag runt på studions facebooksida och fann mitt ben där med redan! Lite kul, nu finns mina tatueringar med på två tatueringsstudios hemsidor, pinuppan finns redan på Kung Kents facebooksida och hemsida.

Inga kommentarer: