torsdag 12 augusti 2010

Nä nu

Nu blir jag som smått irriterad här, lite sådär klädsamt bara.

Jag hatar att leta saker, det värsta med att flytta och inte ha någonstans att flytta, gör att alla ens saker ligger huller om buller överallt i en radie på säkert 10 mil. Vi är ju som bekant inte en vanlig familj som tycker att ett varsitt hus/lägenhet räcker att bo i, utan vi ska ju ha 17 olika hus att förvara allting i.

Eller nåt åt det hållet.

I alla fall då, så hittar jag inte alla papper som jag tror att jag behöver, som jag vet att jag tog i senast i höstas men efter det lagt på ett säkert ställe och blivit stulna av nån tomte.

Ja, vi har såna som vaktar våra hus då vi inte är där, det har väl alla?

Sen har jag fortfarande inte fått mina papper från Paris heller, kan det verkligen ta 2 hela veckor för det att komma fram? Då vi har skickat brev och paket till varann inom familjen så har det knappt tagit 3 dagar, vad är det som ska ta sån förbannad tid?!

Jag kan ju som inte göra någonting innan jag har dom papperna heller, då det är min sista lönecheck som jag måste sätta in på kontot och mina referenser och bevis på att jag faktiskt har jobbat där i detta kuvert. Jag är ju som fast i hudik tills dess jag får dom där papperna och hur kul är det då?

Nu ska jag åka till Delsbo med min Lilly på nåt ljusparty, vad nu det är. Men man ska ju pröva nåt nytt varje dag säger dom ju.

Inga kommentarer: